söndag 10 juli 2011

Det har varit extremt dålig uppdatering på denna blogg men vi har haft fullt upp. Förra tisdagen var vi och hälsade på My i Hbg. Jag fick min födelsedagaspresent av henne; massage medans hon passade Theo och sen kom My's mamma och sambo och passade Theo medans jag ochMy fikade och snackade mer skit än på år och dar :) Onsdagen spenderades med Zandra då vi gjorde ett tappert försök att lämna blod men jag fick inte för Theo var för liten. Kvällen avslutades på min underbara balkong med jordgubbar.

Torsdag spenderades med fam Andersson i deras trädgård. Theo lekte med båda sina kusiner, och på kvällen grillade vi. Var super mysigt, tänk vad underbart det hade varit med en trädgård! Vi lekte för fullt och gissa om alla barnen blev glada när Andy kom hem från jobbet (lek-fabrorn nr1) men gladast blev Theodore som bara ville kramas med sin paaaappppppaaaahhh som han säger ;)

Fredagen blev det en tur på Lilla Torg och sen bums i säng fick hela åtta timmars sömn tro mig det var definitivt inte igår!! Lördagshäng i Andersson's trädgård och sen parkmys med My och Malin. Sen lagade Malin sina berömda hamburgare, finns nog inga som slår dem!!

Där har ni våran vecka nerskalad i detalj :)
Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar