torsdag 14 juli 2011

Crazy lady

Glömde berätta om mitt möte på bussen igår. Jag går på bussen och där sitter en äldre dam, tänker inte så mycket på henne tills hon börjar prata med mig. Tänk er Tiffany i Hipp Hipp hon var som en äldre kopia med samma tonläge och dialekt. Först trodde jag någon drev med mig men hon var på riktigt till resten av bussens nöje.
Tiffany-Huuuur gaaamalt är barnet?
Jag-åtta månader
Tiffany-åtta månader
Tiffany-dåå pratar han inte?!
Jag-nä inte riktigt än.
Tiffany-Vaaaad heeter barnet?
Jag-Theodore
T-Peder
Jag-Theodore
T- min älskares son heter Theo
(vid de här laget visste jag inte om
Jag klarade mig från att hålla masken, resten av bussen små skrattade)
Så hoppar jag av bussen
T-haaa deeet brasa och haaand om Theodore!

Världens konstigaste dam!! Men som jag skrattade då jag kom av bussen.
Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar