söndag 3 juli 2011

Weekend

En nakenfis av rang

Helgen kom och helgen gick! Och trots de 48 timmar helgen innehåller så har det inte blivit mycket gjort. Ska dock sägas att Malin har hjälpt mig sätt på plats alla plattor på balkongen så nu jäklar är det sommar på min balkong. Även ett tack till mamma som jag fick det av i present. Förutom det så har jag varit tröttast i stan! Jag är så trött att jag knappt vet om det är dag eller natt och Theodore han sömnstrejkar helt. Så imorgon är det jag som går till biblioteket och lånar Anna Wahlgren's bok om sömn för bebisar! Sen ska jag även låna en mattebok, det är nämligen dax för matematik C igen!! Lördagen hade vi tacomys med Jojo och Malin ett trevligt inslag :) Nu är det jag som stämplar ut och säger god natt! Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar