tisdag 3 maj 2011

No sleep

Jag är så trött att jag håller på att stupa, varför varför vill Theodore inte sova?! Me no comprende?! När han fick nattvälling lite innan ett så la jag tillbaka honom i hans säng i hopp om att han skulle somna. Icke! När klockan slog fyra gav jag upp la honom bredvid och inom några minuter sov han. Ska försöka och råda bot på min huvudvärk och ge mig ut på promenad vem lite energi åt mitt håll tack! Annars är det hispan nästa!
Igår var vi på ÖF och hade med mig mina prover från Natusan, detta uppskattades av de andra mammorna som förövrigt undrade om jag jobbade åt företaget efter min lilla buzzning om Natusan. Natusan får jätte gärna anställa mig det är fritt fram. Fullspäckat schema idag Kyrkis, babysim(vilket jag hoppar över och Andy får simma med våran lilla fisk) jag drar på registreringsmöte för MatteC kursen. Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar