onsdag 25 maj 2011

Crazy People

Dålig uppdatering här, idag var vi uppe med tuppen och följde med Vicky till IKEA. Vet inte hur det kommer sig att man åker dit utan några måsten men kommer hem med en massa prylar! Jag fick köpt hyllor som ska installeras och lite smått och gott,bl.a. doftljus :) Mycket trevlig tur! Malin kom förbi och följde med till läkaren, nu var det nämligen min tur at få öroninflammation :( Bara att gilla läget. Under provtagningen så dyker det upp en ung man(läs circus 21) och säger högt till sköterskan - jag ska testas! Varpå sköterskan frågar efter lappen från läkaren. -jag har ingen lapp! Sköterskan tittar förvirrat på dennunge mannen -men var du inte precis hos doktorn. Jodå! Svarade mannen, sen utropar han högt -men jag vill testa mig för KÖNSSJUKDOMAR!! Hahaha där satt jag skrattade gott inombords! Lätt dagens kommentar! Nu är det läggdax för mig för imorgon ska jag och Theo till Köpenhamn! Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar