torsdag 19 maj 2011

Attans sladden till telefonen ligger inne i sovrummet så det blir inga bilder från Öppna förskolansdag, tar det en annan dag istället. Vi i mammaligan hade alla tagit med oss lite av varje jag stod för kanelbullar och dricka och någon annan för matpaj och kaffe osv. Var jätte trevligt tråkigt att inte vädret kunde bli så strålande som nu ikväll men man kan inte få allt i världen. Nu ligger Theodore och sover och jag vet för en gångs skull inte vad jag ska göra. Snart bör jag nog lägga mig med tanke på att lillbus vaknar 5:30 varje morgon, kan fråga sig vem han har fått det ifrån knappast från mig eller pappa..

Ilandsproblem no2 är att jag är för lat för att laga mat. Var iväg och tränade och känns som lite mat hade suttit bra efter. Det hela slutade med köttfärssås från igår (ingen spagetti) keso och en kanelbulle från fikan.. Känns så fel på så många plan men ack så gott :)

Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar