tisdag 30 augusti 2011

Look who's walking

Jajamensan, det är ingen illusion utan lillskrutten går. Well, nu överdrev jag extremt mycket.. Han har tagit några få steg och sen återgått till att krypa/klättra rundor men skit samma jag är så stolt över honom så jag nästan får krup(en åkomma som jag googlade igår och som jag helst undviker) så detta har resulterat i blodadtand samt en jordgubbsnäsa!

Idag lämnade Andy oss för OZ :( Inte lika roligt en vi får hoppas att skolåret där över går i rasande fart och att han snart är tillbaka igen.

Theodore's feber har gått ner men han är fortfarande kass, och tok vägrar att sova. Men nu har han somnat bredvid mig(får börja lägga mig kl 20:00 nuförtiden) och så fort jag rör på mig så vaknar han. Min nya strategi är att jag ska läsa inför högskoleprovet, för något tv-tittande blir det inte. För att jämna ut att Malin åkte igår och att Andy åkte idag så har My kommit hem. Så imorgon hoppas jag få höra om hennes underbara resa och alla galna historier :)

Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar