fredag 12 augusti 2011

Jag har fått min en ny iphone, jag fick allt betala en liten slant, men som jag har saknat den. Theodore somnade i sin säng vid halv nio och har sovit som en liten gris sen dess! Min nio månaders skrutt har blivit stor! Blir lika amazed varje gång jag tänker på hur fort tiden har gått och vilken underbar son jag har! Världens bästa, finns absolut inget som är värt mer än honom<3
För nio månader sedan var jag jätte trött men sova fick jag inte Theodore hade bestämt sig för att vara vaken. Minns det som igår klockan fyra på morgonen så fick jag tillsätt honom till att somna :) Igår lärde han sig att dricka ur ett sugrör helt själv och idag LEKTE han med de större barnen på förskolan. Skrutten är inte längre någon baby!

Jag och Malin har käkat taco ikväll och kollat på film en riktig myskväll! Med goda råd och massa skratt :) Nu ska jag hoppa i säng! Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar