onsdag 8 juni 2011

A regular Wednesday

Vi har haft två mysiga dagar tillsammans med My! Så kul att hon kommer och hänger med oss, Theodore är så förtjust i henne och min
soffa saknar henne:) My hjälpte mig organisera min ena garderob, samtidigt som hon tittade på Real Housewives of Beverly Hills(jag kanske också tittade men bara lite :)) Jag fick även in ny lagerhylla och det blev helt otroligt mycket mer plats över för mina älskade kläder! Ska även tillägga att vi var på Clas Olssons, och den servicen jag fick där var av en annan värld! Tack fina människor som jobbar där, och hjälper en stackars förvirrad mamma! Idag har vi varit ute på lång promenad och hängt i parken med Theodore's alla kompisar! Så roligt att se att dem känner igen varandra och tycker det är roligt att leka. Zandra kom förbi och vi lagade en super god middag eller vi och vi Zandra lagade jag pressade enbart vitlöken! Jätte trevligt att vi hinner och ses igen nu när hon har blivit klar med skolan! Snart blir det att åka hem till henne och Rikard och inviga den pool hon köpt till Theodore :) Nu är det lägg dax! Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar