torsdag 2 juni 2011

Finaste kortet Malin och hennes kusinbarn! Torsdag igen, veckorna går så fruktansvärt snabbt. Att blunda är lite läskigt, som om man skulle gå miste om så mycket. Theodore utvecklas varje dag och jag har en känsla av att mina dagar sittandes med honom i soffan är förbi! Min lilla kille vill ut och springa och upptäcka nya saker. Det roligaste av allt är att han är precis som mig, han är pappa upp i dagen utseendemässigt, men personligheten är så mycket mig att det skriker om det! Min lilla guldklimp :) Idag gick vi och tränade på gymmet, så härligt få köra ett redigt pass. Malin kom och lagade hamburgare. Dessa hamburgare är super goda, man skulle kunna betala mycket pengar får dem! Vi käka gick ut i parken, Andy kom och vi chilla och sen blev det kväll och nu är det läggdax! Sov så gott! Live Love Laugh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar